SockerÅngest..

Jag förstår om ni är less på mig som aldrig slutar tjata, jag är OXÅ less på mig själv och ställer mig ständigt frågan varför jag inte kan ha precis sådär dålig karaktär som jag TRODDE att jag skulle ha, då skulle den här helgen varit lite mer lättsam...
För då hade jag antagligen varit full vid det här laget...men nu är det istället tomt i vinglaset och inte en godis finns i sikte..     


Det finns dom som säger att man kan ha lika kul utan alkohol, 
men det är tyvärr en myt...kolla bara hur ledsen jag är med mitt tomma glas..!


                           Thank GOD For Cream!


                   Men jag åt en VRÅÅÅL god middag 
         - fläskfile, halloumi, gräddsås, sparris mm mm   


...och eftersom jag varit så satans duktig hela påskhelgen så ska
jag faktiskt unna mig lite kolhydrater i form av Taco dipp och
BLOMKÅL = förvånansvärt gott, solklart alternativ till chips!


PUSS På Er!!! 

Kommentarer
Postat av: djustd

sv: jag har tagit reda på vem det var och har pratat med mannen, det visade sig sen att det var hans styvdotter som skrev från hans data. Nu ber de i alla fall att jag drar tillbaka anmälan eftersom hon bara e 14 ... :S

2010-04-04 @ 14:14:54
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: djustd

sv:en vän till oss kan spåra ip adressen, till namn och dress mm...så jag kollade upp tel nr och ringde dem direkt. :))



Man blir galen när det händer så och oftast kan man inte göra något åt det men jag hade turen att känna nån som kan spåra ip.

2010-04-04 @ 15:39:39
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0