Varför JAG..?

Sitter här hemma å tycker obeskrivligt synd om mig själv. 
Solen skiner, det är varmt, mina kompisar ska på 30-års fest och jag JOBBAR inatt!!
För det är ju bara så typiskt!
Jag jobbar ALLTID när det vankas roligheter...inte undra på att man
blir paranoid och får konspirationstankar... 

Nåja, vad är en Bal på Slottet.....jag ska ju HA KUL PÅ JOBEEET!!...eller inte!

Hade jag inte käkat så jäkla sunt som jag gör nu hade jag tryckt ett kilo godis på stubben, men då pajjar jag ju allt jag kämpat med senaste veckorna, så det är väl bäst att låta bli...jag får väl 'lyxa till det' med ett extra ägg eller nåt...! 

       
Ha det så kul ikväll mina vänner, ni kan väl sända en tanke till stackars mig som
harvarsjukahuset.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0