SlaktHuset kallar!!

Japp....då va det snart dax igen, för en trenättersSjukaHuset!
Och jag hoppas VERKLIGEN att jag slipper dårskaperna den här gången...
Annars kommer jag bli inlagd.....på stället där man delar ut färgglada piller och klär patienterna i vita förkläden som knyts bakom ryggen...! 
 

Nu håller jag på och steker lite köttfärs med taco krydda som jag ska käka inatt...så himla skönt å slippa mackfrossan som man annars brukar ha nattetidsjukhuset...skumpar runt i magen som en stor degklump hela natten...det jäser så duktigt att man nästan tror att det ska komma ut färdiga kanelbullar i andra ändan..  vore i och för sig värsta partytricket om det blev så, men uhhh...jag har aldrig kollat..!!!

AnyGay så har jag iallafall en ny kärlek...grapefrukt heter den.
Jag har alltid älskat grapefruktjuice, men av någon underlig anledning har jag
aldrig ätit frukten som den är.
Men nya, modiga Cilla knallade till affärn häromdan å köpte nåra...
och JÄKLAR I MIN LÅDA vicken surprise jag fick, det va ju skitgott!! 
Så nu ska jag inta horisontalläge en stund och klämma i mig en sån där Gul Goding!!




Enligt Freud varar det 'orala stadiet' mellan 0-2 års ålder, va får man
för diagnos om det fortfarande sitter i efter 28 år???




 
    HUGS N' LICKS från 
                                                                        Nattarbetare på Gävle SlaktHus!

                                                                   

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Samma här, gick på mitt "helgpass" i onsdags.. SKITKUL... :O Tredje helgen i rad nu då.. Börjar känna av den där landstingsbitterheten ;)

Sjukt att du träffade på den där karln i Valbo, jag gissar att det var han från Grönan? Det där vill jag höra mer om! Kriga på snuffsan!! Pussiluss

2010-04-24 @ 11:56:31
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0