Cillas Födsladag...

Här kommer bilder från mitt besök på trädgårdsmässan i Älvsjö i lördags.

Så himla mysigt med alla blomsterarrangemang och fina prylar
som jag är helt besatt av..
Jag har nog varit en trädgårdstomte i ett tidigare liv... 



                                   MIN SOFFA!!!


              Samkönat äktenskap är tydligen på tapeten!!


                                   Jag och Mamma Mu


                    Det kungliga bröllopet var temat..





Jag är ju känd för mitt dåliga lokalsinne,
men under besöket på mässan kom jag fram till två saker:

1) Jag vet vart mitt dåliga lokalsinne kommer ifrån

2) Jag har i alla fall inte sämst lokasinne i våran familj

Hade inte jag varit kartläsare under dagen hade vi nog gått vilse, jag och mamma, för hon hade verkligen ingen koll  på åt vilket håll vi skulle eller vart
vi kom ifrån när vi traskade runt..

"Men ska vi inte gå ditåt??"

"Nej mamma, det var ju därifrån vi kom, vi ska diiit
(pekar åt rakt motsatt håll)"  



   Det var svinsöta grisar i en inhängnad mitt i mässhallen...

 

           Den här liraren såg ut att ha det riktigt bra!  






Dagens skörd: Kryddor, fröer, en gigantisk murgröna, pelargoner,
termometer och ett puttinuttigt fågelbord..
(fast jag tänker inte börja mata fåglar, den är bara för syns skull!!)




          Den svulstiga murgrönan som ska bo i sovrummet!
 

                                                  



 
Min födelsedag avslutades med middagkungshallen och KEBAB
som jag längtat och drömt om i VECKOR!!!   
 

                                 Mat Made in Heaven!!


                                    BirthDay Kiddo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0