Nån som vill ha en fot eller två??

Ibland är livet bra orättvist...
Det är i och för sig ingen jättenyhet för mig som haft samma fötter i alla år! men jag blir ändå lite ledsen och besviken när jag gång på gång ställs inför det faktum att jag utrustats med norra Europas sämsta fötter...
Inte nog med att jag är plattfot och går som en anka! dom är jävligt klena oxå.. 


Tog en timmes promenad i solskenet idag och hade för första gången i år mina ingådda, 2 år gamla, löparskor på mig... och VAD hände tror ni..??
Jo, jag fick Skavsåret Urban efter typ en kvart...så jag haltade runt som
en skadeskjuten de resterande 45-minutrarna av promenaden...
 
Och hur fan ska jag göra imorgon??? Är det sol vill jag ju ut och !!!

Det får väl bli tretton varv med kirurgtejpen som vanligt dåh...  


Kommentarer
Postat av: Tokiga Pandan

Usch, Urban verkar var en elak en! :/

2010-04-14 @ 20:31:33
URL: http://tokigapandan.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Att vi med plattfötter ska vara så utsatta för skavsår!! Som om det inte är nog med att ha ankfötter!! Hoppas otäcka urban försvinner innan solen gör det ;P

2010-04-14 @ 21:51:29
URL: http://shortredwire.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0