KOMA!

Jag vet att det är vanligt att bli trött när man drar ner kraftigt på kolhydrater,
men jag börjar verkligen fundera: HUR LÄNGE???  
Är det Ok om jag går och lägger mig nu och någon väcker mig
när det här TRÖTTMAT är över..?!!   
Kan fan inte minnas att jag var såhär himla trött när jag körde LCHF sist...
fast jag har iofs svaga minnesbilder av att jag fuskade rätt mycket, iallafall på helgerna..
det kanske var där jag fick min kraft ifrån?!!
Men nu har jag ju varit så sablans duktigt som inte har ätit godis alls på hela helgen
- ja, förutom liiiite liite äcklig mörk choklad, men såhär i efterhand kan jag säga att det knappt var värt det..!
Jag hittade t o m en GODISPÅSE som jag gömt när jag städade i lördags,
satt där med den lilla godispåsen i handen, full av saltlakrits som jag är så SVAG för, stoppade ner näsan, det luktade lakrits också..
kände en svag darrning på underläppen...    
JAG VILLE JU SMAKA...men jag bet ihop, rullade ihop den jäveln och la tillbaka den i lådan där jag hittat den...jäkligt strong tyckte jag att jag va....dum i huvet tyckte jag en stund senare när godissuget knackade på igen...!
Om det är SÅHÄR jobbigt att knarka av på godis så tackar jag verkligen min lyckliga stjärna över att jag inte sugit i mig tyngre grejer...      
Det skulle jag fan inte klara asså.....SKITJOBBIGT är det, är fan beredd att ringa till psyket och be dom kränga på mig en tvångströja och slänga in mig i ett vadderat rum...      och inte släppa ut mig förrän jag glömt vad godis är för något!!
(kan ju bli frågan om flera år, men det kanske det är värt???)




För att sammanfatta det hela kan jag säga såhär:



IDAG ÄR JAG PÅ JÄVLIGT GOTT HUMÖR!!   



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men du (ni?) är grymt duktiga i alla fall tycker jag!! Fan va beige att bli så trött, jag tycker snarare jag blir PIGG, känner mig mindre sugen och är mätt längre när jag äter GI! Fast jag äter å andra sidan lite grönsaker å sånt som ju innehåller kolhydrater, så det blir väl kanske lite skillnad. Maten där nere såg jävligt god ut iaf :D MUMS! Men vem fan har råd att käka fläskfirre var och varannadag då?? Lägg upp mer bilder vad ni äter, jag är nyfiken och behöver inspiration!!!

Jag tror jag köpt lika leggings som dig om dina också kommer från VILA ;) Hähähähäää... Dom är jävligt snygga ju, och självklart hade du valt det snyggaste paret av dom som fanns, ja då får du helt enkelt skylla dig själv då köper jag lika ;)

Jag har svullat godis hela helgen och som tröst till dig: jag har säkert gått upp 3 kg på 2 dagar nu bara för det och inte blev jag nå lyckligare av det heller x(

Keep up the good work :) PÖSS!

2010-04-05 @ 17:10:34
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Fast såg nu förresten att dom kanske inte alls var lika? Vilken tur ;) Vart har du köpt dina då?????

2010-04-05 @ 17:11:23
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0