FLÄSK!

Idag va det invägning i fläskfabriken eftersom jag nu kört LCHF i 1 månad exakt...och jag har nu gått ner *tattaattaataaa* (trumpetfanfar) 6 KILO!
Det ni!!...inte illa pinkat (bantat) av en sockerknarkoman som mig!!   
Bantar Björn släng dig i väggen lixom..!
Nu ska jag ner 5 kilo till sen är jag nöjd.
Jag har redan bestämt att jag inte ska fuska förrän helgen den 28-29:onde Maj,
då är det avdelningsfest på fredagen och Eurovision + födelsedagsfest på lördagen...
ska bli så GALET kul, jag längtar så det svider..!   

Har jag kommit såhär långt är det ju bara att harva på...för jag har faktiskt varit jäkligt duktig som bara fuskat en enda gång, och det va helgen när jag fyllde år!!

Å det har gått förvånansvärt lätt faktiskt, förutom en fruktansvärd tid i
början när jag tände av från sockret och kände att jag behövde gå och 
slå in skallen på nån för jag hade sånt okontrollerat sockersug  
men lyckligtvis behövde ingen sätta livet till och inte åt jag nåt godis heller...
Jag skulle fan ge mig själv en stor kram om jag kunde, men det är så bökigt och det
finns risk att jag fastnar så jag låter bli.. 
Då i slutet på Maj ska jag förhoppningsvis väga dom där 59 kilona som jag strävar efter.

Nu kanske ni sitter där hemma å tänker att jag är en idiot som vill gå ner ännu mer i vikt när jag egentligen inte är överviktig.
Men då kan jag förklara för er att om man väger 64, som jag gör nu, och har små pattar och obefintliga höfter, då bildar dom där små små "extra" kilona en JÄVLA simring
kring midjan som inte är särskilt smickrande!  
Min figurtyp finns inte ens med i damtidningarna .....där heter man saker som 'päron', 'äpple' och såna fräscha grejjer...jag kanske ska skicka in nån form av protest och begära att dom ska ta med 'kub' för annars känner jag mig diskriminerad! 
Jag är galet avundsjuk på flickor med stora höfter och rejält tilltagna lökar som
"kommer undan" så lätt med en å annan påse chips och godis...själv ser jag ut som en småfet pojke i fjortonårs åldern... tur att man har kille och slipper bekymra sig...han tycker nog att jag är söt, ja...det får jag väl ändå hoppas!! 
                                             
Har varit och lyft skrot idag dessutom...men jag börjar ångra mig nu när armarna
darrar så fort jag lyfter dom lite...ska ju ut på nattpass om en timme typ..!
som vanligt hoppas jag på en lugn och fridfull natt, men SOM VANLIGT får jag
nog precis det motsatta..  


Puss å Fläsk från 


                                            

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad duktig du är då!!! LÄngesen jag lyfteskrot nu! Du har gått om mig hästlängder!!!

2010-04-29 @ 22:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0