Bärplockning...

 

Harlans bär ser ju verkligen övermogna ut!
Alltså, jag tror dom kommer spricka snart... 
 
Kanske lika bra att ta bort dom så han slipper bära runt på så mycket dödvikt?!!


Magnus vrålar varje gång jag snackar om Harleys stackars blåbär och säger att det är sjukt att jag kollar så mycket på dom... 

But hey! Det är väl nån slags yrkesskada, jag är snoppsyster och tycker om att ta med mig jobbet hem!!!   

 



 

 

It ain't easy being a dick...



I've got a head I can't think with..

an eye I can't see out of!

I have to hang around with two nuts all the time..

My closest neighbor is a real asshole,

my best friend is a pussy...

and every time I get excited I throw up!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hahahaha!

2013-07-02 @ 17:06:42
URL: http://www.mimmipiggthebest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0