Det började bra...

 
Kände i torsdags kväll att jag fick lite ont i halsen.
Trodde inte det va möjligt eftersom jag väldigt sällan är sjuk och då ska man ju verkligen inte bli det när det vankas semester..?! 

men halsontet blev värre och på natten vaknade jag dessutom av att ena ögat varat igen..   
Alltså vad händer? Ögoninflammation hade jag sist när jag va fem typ.


Sen sista dagen på jobbet kände jag att jag hade lite feber redan på morgonen och sen blev det värre under dagen. 

Tillslut va iallafall dagen över och jag fick äntligen gå hem. 
                                        


Drog i mig en dubbel whisky och sov nån timme och nu känns det äntligen lite bättre. Ögat rinner men halsen gör inte lika ont. Jag vill ju vara frisk imorgon för då ska jag och Magnus till Dalarna...



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hmm :/ krya på dig!

2013-07-13 @ 20:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0