Känn ingen sorg..

...för mig gävleborg!

 
 
 
Idag börjar nämligen min S-E-M-E-S-T-E-R!!!! 
 
 
 
 
 
Ska bli helt fantastiskt underbart att få vara ledig...
 
ta lååång sovmorgon
träna
mysa
dricka vin
kolla massa filmer
och slicka Magnus i örat precis när jag vill!  
 

LYX!   

 
Jag börjar ledigheten med en tur med familjen till en stuga i sjumilaskogen.
Ingen el, inget rinnande vatten och total tystnad...
(om man bortser från oss skrattmåsar då...)
 
Ska bli SÅ SKÖNT att rensa skallen! 
Vet inte vilket som kommer vara mest effektivt...vinet eller tystnaden? 
Kanske just den kombon är mest lyckad! 
 
 
 
Hoppas naturligtvis på hyfsat väder så vi kan fiska mycket
och eventuellt doppa ett par tår i vattnet....     
 
 
                                        
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna!!!

Nu jävlar har vi SÄMÄSTÄ!!! Hurra för oss!!! Kram

2012-07-20 @ 08:06:19
Postat av: ullie

Stort grattis till semestern

hoppas du får en underbar sådan kram

2012-07-21 @ 00:42:48
URL: http://weberskold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0