I'm not dead...yet!

Hej världen! 


(eller ok, hej Sverige....
eller öhhh...hej nån!  )



Jag har haft koma senaste tiden, ber om ursäkt för det! 

Min syrra är i Thailand i fem veckor...fatta vad underbart!!!  

                                      
Vill också ligga som en strandad val där dagens största bestyr
är att torka sig i röven typ..
Men men, jag är inte missunnsam...bara avis! 

Hatar när det är sån här jävla halvvinter    
...antingen ska det fan va varmt och soligt eller kallt å massa snö!
Har lixom inte åkt skoter en enda gång än och det svider i själen!

Kollade nyss på bilder från en helt überhärlig skotertur
vi hade förra vintern...     


                                      Lika som bär
                                             
                                      Cilla å Plupp!  




                            Över tusen sjöar i Norn...


                                 Min Magnus


                                            KÖRV! 
                                         


                                             Lycklig!
                                               




Och SKIDOR!!!!
Varför
har jag inte åkt skidor..?

Ska jag sitta inne å häcka länge till kan jag lika gärna
lägga in migmentalsjukhus... 

                                 


                                   Se upp i backen...

                                 


                                         Vätskepaus!


                                           Systrar i Sol
                                           

                                            Stödvila...



Näää...nu ska jag ägna mig åt dagens höjdpunkt - armhävningar! 

Shit va kul, kan knappt bärga mig... 





Kommentarer
Postat av: mimmi

älskar att åka skidor! måste också göra de nån dag...

2012-01-25 @ 19:44:00
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/
Postat av: Tess

Nä usch ja e så arg just nu så ja blir galen...



Började i måndags så vi har inte hunnit så mycket förutom infinfoinfo o fixa studiegrupper. Kursen vi läser nu först heter "Lärande och proffesionalisering", and I'm telling you baby, efter att ha börjat läsa kursboken.... Suck. Inte riktigt d man e sugen på men men. Kommer väl till nytta senare =).

2012-01-26 @ 08:42:47
URL: http://motherwomanwife.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Snuffsan!! Du och Mangan skulle varit här, ni hade ÄLSKAT det!!!!! En dag ska vi plocka med er två på äventyr här i Thailand, det här kan ni ju bara inte få missa under en livstid ;)

Hoppas ni får snö snart så ni kan skotra! Själv har jag bränt snoken här idag så jag ser ut som Rudolf ;) PUSS!!

2012-01-27 @ 10:01:47
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: Finnen

vadå hej sverige?? Här har du en av dina kära finska läsare ;))

2012-01-29 @ 09:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0