Full frys med CillaBacill

Tre nätters jobb är äntligen till ända!
Men ingen rast och ingen ro, imorgon är det tidig op-start
för då ska jag på praktik!

                         

När jag kom upp idag fick jag nåt ryck och började frosta av frysen.
Det va fan mer vinterlandskap där än ute!  

Sen är det ju dessutom jävligt moget att frosta av frysen...
Försöker lixom samla på mig en massa vuxenpoäng här,
man fyller ju snart 30 förstår ni! 

Näää...kära vänner, nu ska jag svepa mitt kaffe    
och kamma till luggen lite!


             Vi hörs! 






Kommentarer
Postat av: mimmi

ha så skoj på praktiken då! :)

2012-02-13 @ 23:04:11
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/
Postat av: ullie

hej lilla du .. hoppas din valentines dag va mysig ?



Vad är det för praktik du ska på ? Är du inte färdig ssk ? kramiz

2012-02-14 @ 23:58:55
URL: http://weberskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0