Mitt i Naturen...

..med CillaBacill

               

Helgen spenderas i vackra Dalarna!! 

Idag har vi varit och strosat landsvägen i Mälby där jag växte upp.
Strålande sol
och alldeles,  alldeles UNDERBART!!
                                                                          




Det svider alltid lite i hjärtat när jag går förbi mitt barndomshem..


                                         Holy Ground


                            En obligatorisk hopp bild...


                              Klart man är en trädkramare!!
                            (jag är duktig på sopsortering oxå!!)


             ...och självklart en kamerakramare oxå!!








                         Utsikten från mammas uteplats...


                              Här ska jag dega i sommar..
                                       
 
                                     Cillen, en livsnjutare..


Nu väntar grillat och rödtjut.
Ha en fin kväll där ute!!

PUSS!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0