Idiot!

Har nyss kommit hem från en nattSjukaHuset...som avslutades
med ett passgymmet!  
Först lite rodd och sen ett stenhårt styrkepass.  
Jag kände mig stark som fan fast jag jobbat en hel natt!
Jag svettadeshörlurarna till Mp3:n ramlade ur typ åttiofem gånger..

Ville inte säga till nån på jobbet att jag skulle träna efter natten... 
Det gjorde jag en gång förut och då hette det att jag va en "idiot"
och "gå hem och sov din jävla dåre".

Men det kostar ju å ligga på topp va!
Man kan inte gå i stringbikini om man ligger med huvudet
i chipspåsen varje dag  dagens mest smärtsamma sanning!
Tro mig,
jag har provat....det såg jävligt illa ut!!!





Nu har jag ätit en nektarin och en proteinshake till frulle! 
Dags att duscha bort svettlukten och dyka ner i kudden!

          Slick å Nyp!

                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0