Nyår @ SjukaHuset!

Gårdagen spenderades alltså i Landstingets holk...
Medans andra levde rövare, käkade trerätters och krökade
satt en annan och skålade i alkoholfri cider  

...och DET blir man ju inte uppkäftig av
..men det är väl kanske lika bra det...   


Men det va faktiskt helt ok att jobba nyårsnatt...jag har ju vetat om det
i nästan ett år så då har man ju haft lite tid att förbereda sig mentalt..


Vi hade ett jättemysigt pass!!   

Röjde
järnet där innan tolv för att vara klara med det mesta så vi kunde
kolla in det nya året från ballen... 


Urgulliga Marion gav mig en Toblerone med två smällare som jag
brände av vid tolv slaget...


                           Tummen upp för nyårsMYS!


Jag brukar kalla henne Ulla men hon heter egentligen Evy-Anne...


                          En Cill å en Maria skålar i cider!


                                Snöfall och fyrverkerier...
det syns dåligt för kameran är rätt kass men det va ruskigt fint!!!  




God Fortsättning på er därute!!!!

                                   




Kommentarer
Postat av: Maria

Var ju faktiskt 0,3% i Cidern... :) Tack för ett trevlig nyårsfirande!

2011-01-01 @ 20:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0