En BaCill På Stranden..



                                    Vid frukostbuffen...


                               En posare på stranden...
                                             


                             BaCillen intar Medelplasket!
Helt klart ett av de finaste bad jag doppat min bleka röv i..!


                             Ett försökt till HoppBild....
                               ..det gick väl SÅDÄR!!!


                                      LunchPose!


 Mamma tyckte att en 'Bloody Mary' innan maten va en god ide'
 
 
Jag hade aldrig smakat den och har väl i ärlighetens namn lixom
trott att den va nåt sorts skämt. 
Den va dock helt OK, gott att dricka sådär innan maten...
..men visst, en fruktdrink är nog ändå mitt förstahandsval!!




Nu har jag mitt internet här till imorgon kväll,
vi får väl se hur många wünderschöna bilder till jag hinner kasta upp!

                                      
Vi spenderar ju faktiskt förhållandevis lite tid på hotellet...!

TjingTjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0