K-R-Å-N-G-E-L!!!

Fan va jag HATAR Com Hem!!!

IGEN
!


Internet har inte funkat på hela dagen så någon uppladdning av bilder från
fredagens fest har tyvärr inte varit möjlig...  
(några kanske känner sig lättade nu men vänta lite bara..  )
 
...Å nu surfar jag på nån grannes sega uppkoppling..

Grejen är ju att jag drar mig lite för att ringa till supporten på Com Hem,
dom som jobbar där är nämligen lite lätt förståndshandikappade...i alla fall de flesta 
jag varit i kontakt med tidigare...

Jag minns förut en gång när både internet (och då även telefonen förstås)
och TV:n varit helt döda hela dan.    
När man ringer dit måste man ju knappa in ett alternativ på telefonen:
- om det gäller TV, Telefon eller Internet.
Då valde jag internet eftersom det låg varmast om hjärtat at the moment.
Jag satt i telefonkö i MINST 20 minuter. Och när jag äntligen kommer fram så uppger jag då förstås att INGET funkar, varken internet eller TV och HÖNSHJÄRNAN i andra änden hasplar ur sig att hon ska koppla mig VIDARE till TV:supporten...
och innan jag ens hunnit få ur mig ett Vvv - som i V-Ä-N-T-A!!! har jag hamnat i
ytterligare en telefonkö..  
Way To Go, BITCH...jävligt smidigt sätt att "hjälpa" så många kunder
som möjligtkortast möjliga tid...SÄTT DOM I EN NY TELEFONKÖ! 
Mina efterföljande kontakter med Com Hem har varit
ungefär lika smidiga...så jag drar mig lite, helt ärligt...!
Herregud...dom pratar ju som robotar, och fattar inte alltid problemet fast det är UPPENBART...kanske har dom sniffat för mycket lim under skoltiden, vad vet jag..?!! 

Det är synd att dom har en sån rolig reklam med två söta, feta tvillingar
som äter muffins och åker kontorsstol helt koordinerat....jag hade ju
hellre fått en av dom på tråden..!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0