NattiNatti..

Efter de fullspäckade dagarna i Sthlm blev jag förkyld...kan ha något att göra med den överdrivna vinkonsumtionen och det faktum att jag trodde det var vår och gick lättklädd..!

Nåväl, man får ju sota för sina synder heter det....så nu sitter jag här med min elva under näsan och med klåda i öronen (varför i hela vetet KLIAR det i öronen???).

Ska jobba förmiddag imorgon så sovmorgon till 12 är inte att tänka på..

Så nu ska jag hoppa ur kläderna å borsta tanden!! 



Kiss n' GoodNight

// CillaGorilla 

(jag vet att det är en orangutang men det rimmar faktiskt inte...)

Kommentarer
Postat av: astriddd

hahaha du är så rolig cilla... ;)

2010-03-17 @ 07:40:24
URL: http://astriddd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0