KamratAnda när den är som BÄST!



En sjuksköterska på jobbet tog med DETTA till oss,
 
                                                       
          snacka om att man måste 
          vara LESS på sina kollegor...  

    
               
                                                  Digitalis frön
                                                   obs giftiga
                                               Varsågod att ta


Man gör väl som man blir tillsagd så jag tog tre teskedar i kaffet...  



Kommentarer
Postat av: HANNA - Göteborgs näst största blogg!

Sv: Haha okej ;D Jo tack det är bara bra, lite tråkigt bara att det ösregnar här ute!

2010-08-24 @ 12:11:37
URL: http://hannas.nu
Postat av: astrid

hahaha :D

2010-08-24 @ 18:00:06
Postat av: Lovisa

LOVAN IS BACK!!! :D Oh happy daaaays ;)

Har uppdaterat mig här lite i din blogg men får väl plingas lite sen när jag kan slita röven från soffan och nyllet från skärmen!

Skrattade som fan åt att du också hittade på ditt det där fatet från Tunisien! Haha, det gjorde ju jag MED precis innan jag åkte till Barca! Då hade nämligen jag också storrensning och tänkte exakt det du tänkte.. VAD FAN SKA MAN MED DEN TILL??? xD Jag slängde min ;) Men din har hållt sig betydligt tjusigare än min måste jag säga, min är typ rostog och svart.. Kan det ha nåt att göra med att jag fimpat och pissat i den?

Läskigt det där med sömnparalys... Har nog haft någon halvvariant själv någongång men aldrig sådär uttalat, Huuuuh! Linna du vet har ju haft massa såna där "anfall" med.. Hon fick jättepanik innan hon visste vad det var.. Måste vara skitvidrigt, hon ser också gubbar som kommer emot henne och hon "flyter ut ur kroppen" och ser ner på sig själv också .. LÄSKIGT!!

Får prata mer sen pullan.. Hur blir det med helgen sista sept då? PUSS från spanjoren

2010-08-24 @ 21:22:38
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0