Ellens Rum!

Vi kom ju hem från stugan i fredags och då var Ellen och jag rörande
överens om att vi skulle måla om hennes gamla byrå....NU!  
Så vi kuskade in till stan och fixade färg och nya knoppar till byrån.
(ett bra sätt att ge en gammal skrutt ett rejält lyft!)
Ellen ville ha turkos, och det fick hon! 


                                               FÖRE


                                           *Tadaaaa*
                                               EFTER
                                                 


           Med fina mässing knoppar iställer för de andra i trä!


          ...och såhär fint blev rummet med pannkakassmet 
                    på väggarna istället för rosa blommor!


Jag åkte dock hem innan jag han med det roligaste, The Decoration,
men vi pysslar färdigt när jag kommer hem nästa gång!
Jag har redan fler projekt på G...


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Guuuuud vad snygg byrån blev, en sån vill jag med haaa!!!! När kommer du hem till oss och fixar? ;) Blir skitkul att se rummet IRL sen när det är klart :D Men färgen såg ju skitfräsch ut faktiskt :)

Höll på att garva ihjäl mig när jag läste det andra inlägget om tjockisar, jeeeezez, nu snodde du mina tankar IGEN xD Eller ja, det kanske är många som tänker det du säger högt ;) Someones gotta do it!!! Är ju verkligen sant... Och känns ju inte som att 70% av alla tjockisar skulle ha genetiska fel och lever på endast bark och rötter, liksom. Kilona kan dom inte lura bort ;) ANYHOW- vad gör du i helgen? Vill inte hitta på någe på lör kväll???? Myspys? Jag jobbar men går dag lör och kväll sön. A ska till Ua. Puuuuuuss

2010-08-04 @ 20:45:43
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: axelina

fin blogg, följas åt via bloglovin?:)

2010-08-05 @ 19:32:11
URL: http://aaxelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0