Let's celebrate!

Idag är veckans enda riktigt lediga dag! (va ledig i måndag oxå men då
skrev jag tenta och det finns ju inget ledigt med det.. )

Igår när jag kom hem från jobbet låg jag i soffan
från klockan 16:30 - 22    
Nåt måste ju va allvarligt fel för så seg brukar jag inte vara!
Känner iofs mig lite konstig i halsen och har kli i örat
så jag blir väl sjuk nu som alla andra...



Orutinerad
som jag tydligen är la jag nattjobb hela helgen
när det är melodifestivalfinal.    
Men Loreen tar ju hem det här, nåt annat är inte rimligt!
Det finns flera bra förvisso men hon är ändå så överlägsen! 

Jag skulle faktiskt kunna sträcka mig så långt och säga
att det är den bästa låten i mellohistorien!
Visst gillar jag klassiska schlager dängor   
men Euphoria är ju mer min stil på musik!

Jag spelar denrepeat här hemma...  

                 




Här är en gammal bild som illustrerar hur jag ser ut på jobbet,
cowboyhatten inkluderad!
Den inger trygghet heter det visst...







     Hittade även några festliga bilder från en sommar
    då jag och min polare Erika lekte med en sminkdocka
      

                      

                        Temat var hårdrocksbrud...

                                       


 
                          Fullträff om du frågar mig!
                Lägg märke till den snygga sotningen...





Kommentarer
Postat av: Mallan

hahahahahahahahhahahahahaha



åååå jag dööööör, så jävla bra.



Påminner mig om när jag gick loss på mormors HANDSYDDA dockor med tusch och ritade ett och annat under kjolen.



FYYYY!

2012-03-24 @ 23:23:43
URL: http://malzters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0