Pack up and leave!

Tjohooooo! 

 
Nu är det dax att dyka ner i kudden här för nån timmes sömn
för vid 4 - snåret ska vi bege oss mot Arlanda!      
 
 
 
 
Kolla in den snygga högtalaren jag investerade i igår 
(man måste ju ha MUSIK på semestern... )
 
Hade egentligen tänkt mig någonting superlitet
men så såg jag den här...ROSA, hur skulle man kunna motstå?  
Bra ljud oxå, viktigt viktigt!   
 
 
 
 

                   Naxos stad!

 
 Jaaaa, här kan man ju tänka sig att ta en å annan strandpromenad...
 
                                                                                                                
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fyy vad obehagligt det ser ut på bilderna alltså ;)
Ååh vill också ha en sån högtalare :D Kör du spotify där borta, det kanske funkar om ni har trådlöst internet på hotellet? Gött mos iaf, ser fram emot fler uppdateringar så jag kan jobba på ett litet magsår här hemma, buhu ;) PUSS!

2012-08-18 @ 10:05:12
URL: http://lovelylovan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0