Examen!

Igår kväll kom jag hem efter en sista pluggvecka i Göteborg.
Hädanefter är det "bara" arbete som gäller!
Lite bittersweet är det juh förstås...det är kul att plugga,
åka iväg och träffa folk...men å andra sidan rätt påfrestande
att jobba och plugga samtidigt!
När jag pluggade inför sista tentan undrade jag
vaffan jag höll på med egentligen, ångesten var SVÅR! 



De sista två dagarna spenderades på Säröhus konferensanläggning
Ett helt otroligt vackert ställe...kände mig som värsta grevinnan
när jag pös omkring i den fina byggnaden


Anygay...i torsdags va det dax för examen!
 
                    

Så numera kan jag titulera mig sjuksköterska och uroterapeut.
Så småningom ska jag börja jobba halvtid på kirurgmottagningen
vilket kommer bli superkul.
Ska bli skönt att slippa harva heltidavdelningen...alla dessa
konstiga tider börjar tära på kroppen och psyket har jag märkt! 
Jag är ju ingen ungdom längre lixom... 

Nåja, nu ska tant Cilla sluta gnällakärringvis, 
här kommer bilderna från den stora dagen:



               Blåsan är på, dax för examensmiddag!


                           Asså...GrrRr, värsta katten! 
                                         



                                   Mingel med kursare




                       Kristin och Grete, norska jenter!  


                            Marlene och Annelie trallar lite!
                                                


                      Diplom och guldpottor delades ut!


                                   Dittan är på hugget!
                                              



                                     Min tur att kramas!






                                            Yeah! 


               Marlene och Annelie med sina guldpottor
                            

                                        Glada kursisar!




      Kursledaren Birgitta fick sig en liten blomsterkvast!

                                     




         När det är examen måste man ju ha lite blött!
                                            


                                 Manlig kärlek...så vackert!

                                          


                               Jag och härliga Dittan


                                     Tom - the pimp!
                                           




En inte helt rumsren kväll... 
Men vaffan, det är ju bara tama katter som är rumsrena! 


Nu ska jag iväg och nattjobba.
Känns sådär spännande....jag är dödstrött
och skulle vilja spendera kvällen raklång i soffan!!  


Puss på er! 



Kommentarer
Postat av: mimmi

grattis :)

2012-04-22 @ 00:23:42
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0