Britney Bitch

I söndags va jag, syrran och LinnaBrittans konsert i Globen!

                                                  

Så jävla GRYM!!!!   

Världens röj med snygga dansare, coola kläder och ball rekvisita!
Gillade blandningen av läder och porr 
mixat med sockersöt HubbaBubba stil.    

Brittan är ju för jäkla het alltså!!
Hade jag varit man hade ballen stått till veckan därpå...my God! 




                                                 Lö Globe!
 

                  Golden Circle...vi ska rocka längst fram, YEAH!
                                                    
 

                                        Jag och Linna är taggade!






                   Camping...i väntan på att konserten ska börja.


            Jag som krökat hej vilt dagen innan jobbade hårt
            på att återställa vätskebalansen!
                                                                     


                                        Min.Syster.Är.Så.Snygg!


                                           Happy Campers!




                                       Förblås med Joe Jonas


                                          Dax för BRITTAN!!!!!


                                            Där ÄR HOOON!!!!
















                 Avslut med konfettiregn...helt magiskt,
                 men gör sig såklart inte lika bra på bild!



SUVERÄN konsert, ni som inte

var där missade nåt!!!




Kommentarer
Postat av: Linna

dina bilder var sjuukt fina med! jag msåte alltså skaffa ny kamera ;)

hursom Cilla du är så himlga GO jag hoppas vi ses snart igen!! puss o kraaam!

2011-10-18 @ 21:03:32
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Syster

FETT najs... Fan vad hon var het.. Rådiggar alla skinnpoliser till dansare och jag vet inte allt xD Hoho. GRYMT BRA! Pöss!

Ps. Det måste vara någon konstig inställning på din kamera?? Suddisudd? Eller så är det bara min som är så jääääla grym, höhö...

2011-10-19 @ 00:49:51
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: Mickan / My Life In My Words

Hoho, hotstuff !

Vart har du blåst iväg någonstans ?

Rätt tyst från din front nu.



Hoppas allt är bra iaf ? :)

Kram

2011-10-19 @ 18:52:13
URL: http://miickzz.blogg.se/
Postat av: mimmi

fett nice jao! ;) va använder du för kamera? :)

2011-10-19 @ 19:27:56
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0