Stugmys!

Hello Lovers!



Idag har vi kommit hem efter fyra underbara dagar i mammas stuga i Dalarna.
Jag älskar verkligen det stället.
himla mysigt, nära till bad och stugan ligger lite avskilt så man kan gå runt näck
utan att folk ringer polisen.
Vi snackar frihet på riktigt här!




         Här kommer en hög bilder från våra härliga dagar.
             (nakenbilderna hamnar dock det privata albumet...


                                                Viggen!




                                       På promenad i Mälby...










                       Jordgubbar i solen. Det är kärlek det!



Idag kom mamma och min brorson till stugan. 
Asså den killen är ju så söt att jag måste bita mig i armen.  
Min bror upp i dagen så jag brukar kalla honom lill-Jocke
men han heter ju egentligen Wilhelm.


                                               Turbo-Wille!


                                    Faster Cillas badpojke!




                         Jordgubbar smakar bäst i badbalja!
(jag tänkte oxå prova men insåg snart att det nog va säkrast att låta bli...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0