En dag @ Grönan

I torsdags begav sig hela klanen till Gröna Lund i Sthlm.
Det va fan år och dar sen jag va där sist så det va verkligen dax!!!

Jag älskar att åka karusell!

Fritt Fall
är ju för jäkla kul alltså, och ANINGEN läbbig.  
Jag är lixom höjdrädd på riktigt, får typ ångest och hjärtklappning. 

Men vaffan, man ska ju face the fears som det heter så det är ju bara å bita ihop.
Känslan när man faller är ju oslagbar!
Dödsångest och orgasm. Kan inte beskriva det bättre än så... 


Det roligaste åket på Grönan va helt klart Insane   


Jag garvadetårarna rann...och skrek så jag blev hes

Helt underbart kul!

Men kvällens MESTA skrik stod ändå spökhuset för   
Jag är fan JÄVLIGT lättskrämd och mörkrädd  det bara ÄR så..
och fast vi var fyra personer varav en va Magnus, min jätte till pojkvän
så höll jag allvarligt på att göra i brallan flera gånger.  
Stackars Magnus hade tre panikslagna tjejer som hängde i hans armar
hela vägen runt...haha  


   Nils posar med Buddha när vi mellanlandade hos Linas föräldrar.


                              Wille hittade ett par skor han gillade!


                                                 Gobullen!


                                            Emma och Wille


                    Tre brudar på färjan ut till Djurgården!


                                    Anders och syster va där!


                                En helt vanlig syster bild...


                                             Taaggaaaa!!!


              Pappa och bror är samlade inför ett åk i Fritt Fall!


                                    Dagens skönaste bild!
                  Kolla in min bror till höger. Snacka om Fear Face!


                                       ♥ Jag och Magnus ♥



                                         I kön till 'Kvasten'








          Freddy Krueger som skrämde skiten ur mig där inne...


                                       Armen och brudarna!


                                                 Inte så kaxiga...


         Sockervadd är obligatoriskt när man går på nöjesfält!


                                      Ahhh...jag har en plan!


                                                    YEAH!


                                             Sista åket!


          När vi lämnade hufvudstaden var himlen vackert rosa




I augusti bär det av till Göteborg i Liseberg! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0