Vi Rockade!

Hade en helt fantastisk dag på Getaway Rock igår
Strålande sol, avklädda människor, öl, bra musik...vi snackar LIVSKVALITÉ!!!
Hammerfall
som spelade sist på kvällen var ju klart bäst, vilket ös! 

Men dagens största succe va ändå min korsett.  
Den lämnade många munnar halvöppna...  (det va ju knappast meningen.. )
Kvällens skönaste komplimang kom från en tjej som sa: "asså jag är inte lesbisk eller så, 
                               så  jag försöker inte ragga...men guuud va snygg du är i den där"
        KUL!  
och komplimanger från tjejer värmer alltid mest av nån anledning.





                                             The Poodles


              Poledansande flickor. Så jäkla coolt, och porrigt!










                     En rock bitch ute på vift på jakt efter mat
                             (håll hårt i köttet du är rädd om!)
 

                                         Vätskekontroll!
 

                                          Min vackra man                
                                                   


                                                    Accept!


                                             Finn tre fel!
1: killen är sponsrad av Skogaholms limpan och verkar ha
    ett helt jävla bageri under tröjan.
2: Storleken på kläderna matchar inte mängden deg.
3: Rött och turkos tillsammans kan framkalla epilepsi!
  


                   Jag och min bäjb taggar inför Hammerfall
                                                   

                                               

                                 Party People i solnedgången


                                            Hammerfall


                                           Rock n' Rolla


                              Betong Bocken fick sig ett åk!


         Kvällen avrundades självklart med en rockig pose!



Puss på er era skönigar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0