Det Hårda Livet...

Japp...vissa sliter sig ju verkligen genom livet..



Jag pluggar, shoppar och dricker vin!

Ytterst slitsamt tillvaro faktiskt...kommer nog behöva ett par veckors semester på det här..!!

                                                                                


                      Grek-mat på Jalla Jalla...S-J-U-K-T gott!


                                              Min dejt!


    Som vi säger hemma i Hedemora: det knullade i munnen...!!!


                       Vem är den största plugghästen i landet...?


                                     ...sannolikt inte jag!!
           Jag sitter mest å fantiserar om min  man där hemma..

                                                                     



Nu ska jag sova!

Tjingeling!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0