Dödssjuk

Väl hemkommen från Götet så blev man ju naturligtvis snorförkyld.. 
                                                     
och igår hade jag tom ont i öronen *suck* ...det har jag typ aldrig haft.
Blev lite skraj att jag åkt på öroninflammation som gräddenmoset
men det känns bättre idag så jag slipper nog det! 



Annars äre fint....livet leker kan man säga!!!
Jag mår så galet BRA att det känns liiiite läskigt..


Snart kommer min buspojke hit och då ska vi knalla i mysiga Boulognern!!




                                        Vår och Vatten


                    



                                         Ikväll blir det BIO...

            Red Riding Hood


                         En 'Cilla Film'...det känner jag på mig!!!!    




Puss på er därute!  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0