Kom på att jag glömde...

...visa vad jag gjorde i syster Ellens RUM förra helgen!
Började ju greja i somras när jag var där...målade över tapeterna
och slängde ut en del skit.. 
Tösen
börjar ju bli stor, och då passar inte rosa blommor å annat trams...


                      Självhäftande blommor från IKEA..


     En guldig spegel från IKEA fick Ellen i födelsedagspresent.
     De matchade naturligtvis knopparna på byrån jag målade i
      somras PERFEKT!  


Hon hade ett sängbord i lackat trä som fick samma färg som byrån
och nya AP-snygga rosknoppar i guld från Indiska!  


En pall fick sig en remake med vit färg och neonrosa lurv tyg.
Blev dock så exalterad när jag satte igång att jag GLÖMDE en före bild   
men believe me...skillnaden blev enorm!
Den var i alla fall träfärgad med rutigt tyg på locket...  
..Och nu VOILA - Världens coolaste pall!!! 






Och vad har vi lärt oss av detta nu dåh???
Jo att LITE färg gör STOR skillnad!! 




 

       å KRAM från:

         




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0