Cilla ♥ Harley

Hallå mina vänner!   

 
 
Sorry för lång bloggtorka men att vara matte åt en valp 
kräver verkligen massvis med energi...  
                            
Valpar måste ju va jobbigare att passa än småbarn!    
                                                                         
Nyfödingar springer ju lixom inte omkring, biter på saker
                                      
och kissar på mattor om man inte passar dom... 
 
 
 
Har jobbat fredag kväll men resten av helgen är jag ledig
och vi ska åka till Dalarna och hälsa på!
Det va länge sedan jag va hem så det ska bli så myyysigt!!!  
 
 
                       Min bebis Harley 
 
 
                                  Hundpuss!
 
                               Min nya bästis!
 
 
Harley tror att envist tiggande kommer löna sig
men det kan han glömma!
Jag är vädur så en liten terrier är knappast mer envis än mig!     
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Finaste radarparet!! Som gjorda för varann ( ni 3) Åh vad mysigt med Dalarna, hälsa från mig!! <3 Kanske hälsar på något nästa vecka så jag får mysa med lillgosen lite, här hemma är man ensam och övergiven igen nu ;) Buhuu! Puss!!

2012-09-22 @ 09:44:58
Postat av: Kerstin

Hahaha då kanske det är en hundvalp vi har här hemma ändå! ;)

2012-10-29 @ 13:35:24
Postat av: Kerstin

Hahaha då kanske det är en hundvalp vi har här hemma ändå! ;)

2012-10-29 @ 13:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0