♥~Greece Baby~♥

Hallå snuttbullar!  


Jag är ledsen för den långvariga tystnaden men
den stora bloggtorkan slog till!   

Eller ja, en del torka och en del upptagen-med-annat-tjafs!

Har börjat träna som en dåre... 
Har fått för mig att jag ska komma i mitt livs form
den här sommaren så jag har tränat 4-5 gånger i veckan.
3 dagar löpning och 2 dagar styrketräning brukar det bli...


Det värmer verkligen min arma själ när jag ser att många av er
hänger här fast jag inte skrivitså länge...
Ni är bäst helt enkelt!
  
                       




                                          

Idag åker jag och Magnus med hans familj till Korfu i Grekland  

Har sett fram emot den här resanlänge och det känns helt underbart
att få komma iväg och slappa en vecka.      






    Har nattjobbat hela helgen  så idag va jag ner på stan
    och fixade en del grejer inför resan...


                           Hårfön i mindre format!
       Den andra jag har är stor som en jävla lövblås...


                                    Plattång samma lika...
det funkar bra med en mini när man har så lite hår att platta!


                                   Nya flipflops!
 Har svårt för såna för jag lätt får skavis mellan tårna
 men dom här funkade bra!


                      Nagellack i sommarfärger...  



Godnatt vänner!
Nu ska jag sova en stund innan det är dax att packa det sista
och bege sig till Arlanda   

Nästa gång vi hörs uppdaterar jag från Kreeekland!   




PUSS!  




Kommentarer
Postat av: mimmi

trevlig resa! :)

2012-05-23 @ 12:03:20
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0