Springtime!

Hello gayboys! 

 

Igår va det som bekant sista april.
Jag hade ju nattjobbat hela helgen så jag va ledig!    
Jag och älsklingen lyssnade på gamla godingar här hemma
medans vi krökade lite   
sen knallade ner till högskolan och kollade in kasen!

Efter det ramlade vi in på Olearys och drack nån mojito och öl!


En helt perfekt kväll blev det! 
 
                              


                                           FIREEE!!!
                                    


                        Jag och världens underbaraste!
                                         


Kommentarer
Postat av: astrid

åh finus kusinus!! (spännande ord man kommer på i brist på fritid, fin kusin iaf hihi)Skrattar lika mycket varje gång jag läser runt här, saknar dig <3

2012-05-21 @ 19:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0