¤ Solenergi ¤


Tjing Tjong!


När man får stoppa fötterna i ett par sneakers,
dra på sig skinnpajen och brillorna och njuta av vårsolen 

            
...då är man en lycklig skit!




Med vårvärmen kom även den stora teknikrevolutionen! 
Jag har nämligen köpt en iphone!  

Typ femton år senare än alla andra JA...men jag brukar lixom alltid
vårda mina prylar så ömt och då håller dom länge och man 
tycker att det är synd att skaffa nytt.   

Men nu har min Mp3 börjat ge upp och jag är helt BEROENDE
av att lyssna på musik, får typ panik om jag ska någonstans
och inte har musik i öronen  
(ja, jag fantiserar om att mitt liv är en musikal!)
...och sen är batteriet i min gamla mobil skitkasst.

Så nu va det lixom dax för nya prylar!! 



                                     Min bebis!
      Jag är på riktigt helt förälskad i den här prylen!!! 



Älskar skalet jag hittade!   
Hade så svårt att välja mellan turkos och lila men sen hittade jag ett
som var både och...hur perfekt får det bli lixom?!!!



Sen köpte jag även ett sportarmband att stoppa ifönen i! 
Superviktigt när man är ute å kutar!
Är ju lixom apdrygt att ha en stor lur som skumpar runt i fickan...

Bra hörlurar är oxå viktigt   
...hatar när dom sitter dåligt eller glider ur öronen när man springer!
Dessa satt som ett smäck! 
Dom kom på posten idag och jag har redan provat dom på en runda!



Blev så taggad av vårsolen att jag har sprungit tre dagar på raken!  
himla skönt att komma igång med löpningen igen!!  
Mår fan dåligt av att inte träna..  Man blir så extremt seg och trött! 


Apropå seg, nu väntar tre nätters jobbsjuka huset! 
Jag går upp i brygga av lycka... 



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men ååååh vilken fin, jag vill också ha en sååån :D Vilken skräll att du köpte en sån hipp mob helt plötsligt, nu känner man pressen liksom ;) Och dom där hörlurarna såg ju bra ut, jag har ett par apdåliga som jag svär en timme åt varje gång jag springer för dom bara glider ur hela tiden.. Vart fick du tag på dom där?? Spotyfajjar du då när du springer eller? Och vad betalar du i månaden för telefonen tro?? Jag måste överväga om jag har råd man blir ju lite småsugen ;) Och sluta vara så hurtig, jag har bara sprungit en gång den här veckan :P

Jobba lugnt nu då snuffsan :D Själv får jag snart gå hem men hinner knappt blinka innan man ska vara här imorgonbitti igen.. Just loooove my job ;) besk ironi

PUSS!!!

2012-03-23 @ 20:49:13
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: mimmi

avis!!

2012-03-23 @ 22:08:44
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0