Kanske världens bästa måndag!!

Hej Vänner å alla andra jag känner!


(Ja, ni andra oxå för den delen...)   

                


Jag har full förståelse för att ni oroat er över att jag gått å dött...

Men jag är lyckligtvis inte död (även om det stundtals faktiskt känts så!)
jag har bara lagt ner hela min själ och all ledig tid 
på att plugga inför sistan tentan!     
(nåja, det där skrev jag mest utifall min kursledare läser detta..)

Men nu är den ÄNTLIGEN gjord och det kändes rätt bra tror jag! 
(helt ärligt är jag rätt impad över hur mycket man kan stoppa in i skallen...)

Detta firar jag med tvättstuga och rödtjut!  



                  Här kommer en gedigen bildbomb
               för er som lidit av svår Cilla-abstinens:  

                                

                              Vinhaggan strikes again!
                                       



                                          JÄääh!
 

                         Ahhaaaa...jag har en PLAN!


                                   Det gnäggar vi på!
                                        


                            The Claaaaaaaaaaaaaaw!
                                          



Jag ber om ursäkt för min dåliga humor men det kanske är lika bra
att ni får det bekräftat så ni slipper hänga här i onödan...   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0