Äntligen måndag!

Goooodmorning people! 

 
Mastodontveckan med sina fem nattpass är nu AVKLARAD!!
 
Cyklade hem från jobbet som om det brann i arslet...   
Den här veckan gör jag bara en natt (torsdag)
sen har jag SEMESTER!!!    
 
Igår kände jag mig lixom som ett VRAK och var nära att ringa likbilen
för å beställa skjuts till närmaste gravplats  
men nu känns livet helt plötsligt så mycket lättare!
(nej jag är inte full eller har tagit nån form av narkotika..)
Lynnet är väl aldrig så instabilt som inför en semester.... 
 
 
 
Nu ska jag krypa ner under täcket för nån timmes välförtjänt sömn!
                                                                                  
 

Have a good day y'all!    

                              
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mimmi

haha den bilden gjorde min dag! :'D

2012-07-16 @ 20:11:52
URL: http://www.mimmipiggthebest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0