Plugghästarna gjorde stan...


Har just kommit hem från en skittrevlig kväll med uroterapeutgänget!
Snart
ska jag sova men kastar upp lite vackra bilder från kvällen...

                                              






                                             Glada kursare...




                             Dittan sa: MATA MIG...Ahhhhhhh!
                                                      


                                          Kursledare Birgitta!







                De största plugghästarna kommer från norge!
                            




                                              Helskärpta typer...
                                                 


                                     Kvällens vackraste foto!
                            Är jag inte fotogenic eller vad...?!
                                                 
                           Tack Tom för den perfekta bilden!  


                                              Vassa brudar!


                                                      SKÅL!
                                               


                                            Dittan och Marlene







Puss å Kram!        






Nu ska jag dyka ner i kudden...  



 

Kommentarer
Postat av: Dittan

2012-01-20 @ 18:44:52
Postat av: Dittan

Äntligen får jag vara med i din härliga blogg. Dessutom SÅG det ju rätt städat ut...fråga mig inte hur :)

Kram o ta hand om dig

2012-01-20 @ 18:49:19
Postat av: Mickan / My Life In My Words

Snygging du har fått en award i min blogg ! :D

KRAM

2012-01-21 @ 18:21:20
URL: http://miickzz.blogg.se/
Postat av: Tess

Visst är du ssk babe? Börjar min utb på mån! Så freakin nervös!!

2012-01-22 @ 09:45:25
URL: http://motherwomanwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0