Jahapp...

då va det helg!



Känns väl sådär upplyftande med tanke på
att jag har tre jobbnätter framför mig...
Dessutom har Magnus åkt till Sälen med min familjskoterorgie..
och den hade man ju inte alls lust att vara med på...  

Fast jag är glad att han inte sitter hemma å har tråkigt medans jag jobbar!

Jag är i alla fall världens sämsta (grinigaste?) sällskap när jag nattjobbar 

Brudarna
jag ska jobba med får väl ta skiten istället,
det ingår ju i arbetsbeskrivningen!    



  "Vem fan sa nåt???"




Bjuder på en gammal partybild, det är ju trots allt fredag kväll! 







    Now I'm off to work!



            Tjingeling!        

             




Kommentarer
Postat av: mimmi

ska se till att jag håller mig frisk... ;)

2012-01-28 @ 16:01:40
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/
Postat av: Sarah

Klart vi tar skiten om det skulle behövas men det är alltid lika kul att jobba med dig!

2012-01-28 @ 16:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0