ÄNTLIGEN fredag!

Hej Hallå snuttbullar! 



         


Efter några slitsamma dagar senaste veckan med nattjobb, praktik
och slutligen utbildningsdag med jobbet är jag ÄNTLIGEN ledig! 

Men trots att veckan varit jobbig känner jag mig jäkligt peppad

                   
...praktiken var verkligen superkul!

Så kul att jag kände riktig arbetsglädje!

Det ni!!!
Plötsligt händer det lixom!   



Sen igår hade vi alltså utbildningsdag med jobbet
och dagen avslutades med afterworkTerrassen! 


                               Kirurgsystrar samlade
 

                                           Bästa Lina




                                       Syster Cillert


Nu har jag tvättat en massa och röjt runt här hemma.  
Snart ska jag korka upp en vinare och sen plugga lite...

en perfekt kombo!  



Kommentarer
Postat av: mimmi

mysigt värre! :)

2012-02-17 @ 21:39:41
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0