Helt Sjukt

Vilken jävla natt det har varit!!! 



Det är ju såna här gånger man lätt kan konstatera att man måste va dum i huvudet som pluggat en treårig högskoleutbildning med 140 000 i studieskulder,
för att slita som ett jävla as och vända ut och in på sig själv
så man känner sig som en urvriden trasa..

Och så undrar dom varför det är så hög omsättning på personal
och vad man ska göra för att få folk att stanna och behålla kompetensen...?

Hmm, jaaa....vad sägs om en vettig lön och en normal arbetsbelastning?!
Att äta och pissa är fan en mänsklig rättighet!



Nu ska jag dö i sängen i åtta timmar för att förhoppningsvis
samla tillräckligt med kraft att ta mig till jobbet inatt...
alternativt blir det arsenik till middag!   
    




Kommentarer
Postat av: Tess- en helt (o)vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn

Men babe!! Kram o sov gott!

2012-12-29 @ 10:12:18
URL: http://motherwomanwife.blogg.se
Postat av: Lovisa

Fy faan alltså! Vilka flashbacks man får.. Jag är sååååååååå glad att jag är föräldraledig, behöver jag säga det? ;) Kämpa på inatt pullan, hoppas det inte blir en repris! Puss!

Svar: Jaduu...man längtar ju till hemmets lugna vrå där man får snyta ungar ;) Ska nog skaffa ett par på raken så man får va hemma ett tag! xD
Cillabacill

2012-12-29 @ 20:32:43
URL: http://lovelylovan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0