Naxos Baby!


Hallå era frusna blekfisar! 

 
 
Nu har vi snart varit här i två veckor
och på lördag morgon är det dax att åka hem! 

Trodde faktiskt att jag skulle känna mig lite uttråkad och längta hem
nu sista dagarna men jag skulle lätt kunnat stanna en vecka till!
Det har verkligen varit en helt fantastisk semester!  
 
 
 
Här kommer lite random pics, har en hel hög till med bilder men dom får ni
när jag är hemma för uppkopplingen är inte direkt superkvick... 
 
 
           Bjuder på en troschock bara för att visa min välgrillade kropp...  
 
                                        Vinhaggan får sig sin dagliga slurk!
                                                             
                                                              Min älskling!
                                                                  
 
                                         På favvorestaurangen SaGaPwww
                                                              
 
                                         Stros ut på piren för å glo på lyxbåtar!
                                        (framförallt superåket bakom mig...)
 
                     Utsikt från en av de supermysiga barerna på Old Market,
                              på ett tak med fantastisk utsikt över hamnen!
   (Och nej, det är ingen snara man kan hänga sig i...det är nån slags fiskeprydnad!)
 
 
 
 
 
 
Det var allt jag lyckades klämma ut den här gången!
 
Simma lugnt!
                    
 

              Puss å Snusk! 

 
 

Kommentarer
Postat av: mimmi

solbränna!!!

2012-08-31 @ 20:13:52
URL: http://www.mimmipiggthebest.blogg.se
Postat av: Linda

Lite snygg tjej...............

2012-09-03 @ 21:38:46
URL: http://lifeinmyshoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0