B-Day Party!

Nämen HEJ! 

 
 
Det va ju inte igår...   
 
Har tänkt typ varje dag senaste veckan att jag borde blogga
men jag har lixom inte haft någon inspiration..  
Semesterkoman slog till med besked kan man väl säga!!
 
Har verkligen behövt vila och inte göra nåt speciellt... 
palla att ha värsta fullspäckade semesterschemat
med saker man ska göra...jag blir trött bara jag tänker på det!  
 
 
 
Förra helgen va det iallafall födelsedagsfest
hos min kollega och fd pluggkompis Marlene och hennes man Jimmy
och den kunde man ju inte missa!!!    
 
 
 
           Middagen fick intas i källaren eftersom det naturligtvis började regna
           JUST när vi skulle äta...
 
 
                                           Folk verkade rätt nöjda ändå... 
 
 
                               Efter maten slutade det regna så vi flyttade ut igen!
 
                                                     Jag, Maggan och Erika
 
                                                            Lite löst folk...
 
       Nån jobbade hårt på att tömma skålen med gräddkola....BUSTED!!! 
 
                     Efter nån timme lessnade vi på myggen och gick in istället!
 
 
                                                     
                                                         Cilla Phone Home  
                     
                                                   Mjaaaoo, värsta katten! 
 
                                  Magnus är lite ur fokus men snygg ändå! 
 
 
 
 

Tack alla inblandade

för en riktigt kul fest! 

   

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0