Utbildningsdag!

Yo! 



Idag har vi haft trycksårsutbildning med jobbet!
En väldigt nyttig och lärorik dag faktiskt!

Synd bara
att man hade lite lätt tunnelseende
efter att ha sovit 1,5 timme på natten...

Sömnproblem?

Svar: JA!

 

Skitsamma! Ingen har väl dött av för lite sömn... (eller?  )



                Här kommer lite bilder från Götet:




Besök på "Murveln"!   
Och JA, jag tänkte precis som ni gör nu...vilket crazy name,
det måste vara ett hak för håriga flator    


Men det va mest skäggiga, tyska män där...FAIL!!!  



Marlene spottar inte i glaset...hon sticker tungan i det!  


                                  Middag på Säröhus!


                                 Annelie kör en skål! 
                                        



                          Pia och Marlene hakar på...


                                 Micke fick en bulle!


                                 Promenad på Särö


Fanns en del hus jag skulle kunna tänka mig att bosätta mig i...
                                            




                 Ja ja, vad är väl en bal på slottet...?

                                      





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0