Syster och Jag

Det är då inte ofta min systeryster
har ett hål i sitt välplanerade schema    
men i lördags va hon bara min så vi hade myskväll hemma hos mig. 
Vi snackade hemlisar, käkade tacopaj och knölade i oss godis! 
                                                                        
Jag som har LCHF:at sedan i januari är ju lite lätt överkänslig 
mot kolhydrater så jag låg som ett offer i soffan
och kunde knappt röra mig efter den överdosen...

Men vaffan
, det va det ju värt lixom!   


         Maten i ugnen och vinglaset i handen, gött liv!


                                       Tacos Pajos!
                                            


                               Jag och min älskling! 
                                        


                          Världens bästa syster




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sötsnuffsan <3

2012-04-02 @ 23:12:31
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0