The big B-Day!


Jomenvisst...igår va det Dagen DBaCillen blev 30!  

                                                                             


                                  


                                        Familjemys!




                                              Wille
 

                             Grabbarna grus röjde runt...
                                    


                                            Tant Cilla!
                                         




              Hallon-marängtårta som jag slänge ihop.
                                            MUMS!

                                        




                                       Syster och jag
                                           



Jag hade önskat mig en tatuering i present
och det va oxå det jag fick...bland annat!
 
                               
Så idag kutade jag iväg och bokade tid.
Den 1 juni är det dax för some pleasure and pain! 

           TAGGA!!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0