HelvetesHelg!

Sorry för den usla uppdateringen, jag ska sova i skamvrån inatt!  

Jag har nattjobbat hela helgen... 
                   
Va trött som ett djur redan i mitten på veckan och det blev ju naturligtvis inte bättre
av att fredag och lördag natt va som tredje världskriget.    

På fredagen va jag beredd att ge upp efter halva passet, sätta mig på golvet
som en vrång femåring och skrika "NÄÄäääääää, jag vill inte"   
Lördag natt började bra men PRECIS när vi skulle andas ut och ta en välbehövlig paus
fick en patient hjärstillestånd...  

Dräneradenergi är det nu dax att dyka ner i skolböckerna närmaste dagarna


 
                                  Näää, jag ä inte bitter!



                                                 


Kommentarer
Postat av: mimmi

shit! =S vart jobbar du nånstans? :)

2011-10-25 @ 09:51:17
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/
Postat av: Mickan / My Life In My Words

Fysatanigatan vilken helg. :O

Får hoppas på att din energi kommer tillbaka. :)

Kram

2011-10-25 @ 23:56:23
URL: http://miickzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0