Hårt liv!

  

           Den tuffa pluggveckan i Götet fortsätter...









Dagens mest spännande händelse var när jag va precis hemkommen
från en runda på stan, satt på muggen och klämde och så gick brandlarmet... 
                                           

           *Ring Ring Ring*

 

                                  
Vad ska jag göra?
Torka mig eller packa väskan fort som fan?    
Helst båda lixom!

Med brallan halvvägs upp över röven sprang jag ut i korridoren
                                               
och TYCKTE att jag kände röklukt...  neeeeej, MINA GREJER! (vaddå materialist?)
Holy shit, nu är det bråttom!!!
          
Springer in
i rummet igen men efter en panikslagen vända kutar jag ut en gång till 
och då står en kille där utanför och säger: "det är luuugnt, det brinner inte"  



Hela händelsen gjorde mig så nervklen att jag var tvungen att korka upp vinet.. 
                                       

Inte lätt varje dag inte...  



Kommentarer
Postat av: mimmi

shit! jag har tänkt på den händelsen, att man sitter på toa när larmet går xD fan va hemskt!



sv: haha ja! visst är den grym ;D

2011-10-12 @ 12:42:11
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/
Postat av: sonja

Hoppas du har haft en bra dag ♥

2011-10-13 @ 18:14:16
URL: http://zlokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0