Dagens nyhet ingen nyhet!




What else is new lixom...
                   
Socker
är fan den värsta av droger!
lättillgängligt och finns i så mycket.
Har aldrig provat kokain dock...och med tanke hur torsk
jag är på socker så känns det klokast att avstå..!

Kommer ihåg när jag käkade strikt LCHF för drygt ett år sedan
och hur jag skulle "tända av"kolhydrater där i början.
Jag svettades, hade hjärtklappning, va rå deppig
och hade ett hemskt humör, ja jag mådde FRUKTANSVÄRT! 
Dom skriver här i artikeln om möss som kunde gå över elektriskt golv för att få choklad.
Jag kunde ha gått över LIK för att få en påse saltlakrits. 

Det var så tydligt vad socker gör med hjärnan för när jag varit utan det ett tag
behövde man det inte, inget sug, no nothing!
Men SÅ FORT jag började äta normalt med kolhydrater i maten igen, typ pasta
och potatiskom det förbannade sockersuget som ett brev på posten.  


         Socker är GIFT!

                           Synd att det ärgott...       




            It's a killer!!! 






Kommentarer
Postat av: SOFIA

Ledsen för sent svar men tusen tack fina du! Hoppas nu du får en härlig Tisdag! KRAM

2011-11-01 @ 12:19:34
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0