Take a deep breath and relax!

Jaha, vad har hänt sen sist då? 
Jag som har haft extrema problem med spänningshuvudvärk LÄNGE,
som blev sju resor värre när jag varit ute och joggat.
Det är inte direkt motiverande till träning när man får så ont i skallen att det känns som att huvudet
ska gå i bitar och man står på alla fyra och ulkar...AjAjAj!!!  
Efter viss påtryckning från min sambo drog jag till
en snubbe i Sandviken som ska va bra på sånt.  
Två gånger har jag varit där, senast igår.

Efter att ha masserat bort massvis med muskelknutor
känns huvudet typ fem kilo lättare.  
"Såhär avslappnad har du inte varit på många år, det här har du gått med länge" sa han.
Jag gissar på 10 år, minst!  

Till helgen hade jag tänk prova att kuta en vända.

Efteråt gick jag stan sen och fick lite inspiration 


                                          Julpynt!!! 
                      Så himla härligt, jag älskar julen!







    SIA asså...man skulle ju kunna lägga en hel lönprylar därifrån.
(inte för att man får så mycket för en kass syrr-lön men ni förstår va jag menar!)



Igår va jag och Magnus förbi brorsans hus där snickarna härjar.
Snart finns det ett golv att gå på, fatta vilken LYX! 


Snart är de arkeologiska utgrävningarna vi gjorde i golvet ett minne blott!




                                              Köket! 
                           Under construction så att säga!
 




och IDAG ska jag å syrran tatuera oss! 
Det här har jag velat göraLÄNGE!!!
Den själsliga muskelknutan ska få sig en omgång! 

Är taggad som FAN!  








Kommentarer
Postat av: Lovisa

Weeeee, jag är taggad som fan :D

Fan vad mycket snickarna hunnit i huset, bra du lägger upp bilder när jag inte haft tid att åka dit ;) Ses snart pullan!!!!!!!!!!! PÖSS

2011-11-16 @ 13:26:05
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: I

Hej! Och tack för en underhållande blogg!

Måste bara fråga hur man får kontakt med masören i Sandviken? Skulle verkligen behöva det!

Kram

2011-11-17 @ 22:05:58
Postat av: mimmi

älskar också julen! brukar köpa klart alla julklappar i oktober.. ^^

2011-11-17 @ 23:18:24
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0