Jul i mitt skjul!

Här kommer lite bilder på mitt jul-pimpade hem!
Antar att jag inte behöver nämna att jag verkligen älskar julen...  

Sen i söndags är det strängeligen förbjudet att spela nåt annat än julmusik. Magnus såg skeptisk ut när jag la fram reglerna... 
Han har ju alltid sista ordet här hemma: Javisst älskling!     




                                                Köket








                                     Vardagsrumsfönster






          Gammelkyrkan som hängt med sedan urminnes tider...


                    Blingbling är ack så viktigt, även på julen!
                                            






                                   Fönstret i sovrummet


                På julen är det viktigt att sexa till sig lite extra...
                         Magnus favoriter - porrtofflorna!
                                               



Kommentarer
Postat av: mimmi

jag älskar julen! _ diggar tofflorna! ;D

2011-11-30 @ 21:34:27
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0